[Kehityspolitiikka] VL: Re: Nairobin Summit tiedotuskanavien etsintää

Elina Visuri elina.visuri at kolumbus.fi
To Loka 7 18:42:32 EET 2019

Hei. Olen kysellyt, miten voi seurata täällä Nairobi Summit on ICPD 25
tapahtumaa  eli Kairossa 1994 pidetyn YK:n Väestö- ja kehityskonferenssin
seurantakokousta (12. -14. marraskuuta). Olen saanut seuraavat  tiedot,
mutta ehkä muitakin vielä tulee:

 UN Live United Nations Web TV - Search Results for "Population" - United
Nations Population Fund (UNFPA) on the upcoming ICPD25 Nairobi Summit -
Press Conference (29 October 2019)
http://webtv.un.org/search/united-nations-population-fund-unfpa-on-the-upcom
ing-icpd25-nairobi-summit-press-conference-29-october-2019

Olen myös saanut viestilehden  osoitteesta : info at nairobisummiticpd.org
"Commitments countdown begins" (5.11.).
Siinä huomasin, että (vaikka en ole Facebook- tai Twitter- jäsen, saatoin
ilman rekisteröintiä)
katsoa uutisia ja videoita niissäkin - tosin rekisteröintiä pyydettiin. Mm.
löysin Väestöliiton 30.10. tuottamaa tekstiä ja kauniisti esitetyt
videokommentit.
UNFPA Nordic office saattoi olla sen lähettäjä.
Nyt näin myös riemastuttavan "Nordic ambassadors march for ICPD"  videon.

 Olen myös listattu  saamaan tiedotteen (ei vielä tullut):
Web at unfpa.org

On vielä  WUNRN lista, mutta en ole siinä.
Etsin vielä mahdollista UNFPA:n Nairobin toimiston uutisjulkaisua.

Tietysti katson myös Suomen  Nairobin suurlähetystön sivut.

En tiedä onko YK-liitolla, Fingolla, sen kehityspolitiikka-listalla, tai
muilla järjestöillä omia
Nairobin konferenssin tiedotussuunnitelmia tai sinne lähtijöitä.
Ehkä näistä tietokanavista on apua muillekin.

Terveisin
 Elina Visuri
elina.visuri at kolumbus.fi

Lisätietoja postituslistasta Kehityspolitiikka