[Globaali] Rahoitusinfo 2.0 - rahankeräys, sponsorointi ja palvelumyynti

Johanna Luukkonen johanna.luukkonen at pakolaisapu.fi
Ti Tammi 19 09:09:58 EET 2021

Yhdistysten rahoitus on muutoksessa ja institutionaalisia rahoituksia on jatkossa yhä vaikeampi saada. Ulkopuolisten rahoittajien lisäksi järjestöjen kannattaa itse aktiivisesti kerätä varoja toiminnalleen. Suomen Pakolaisavun Järjestöhautomo<https://jarjestohautomo.fi/>, Moniheli ry<https://www.moniheli.fi/> ja EJY:n Kumppanuushautomo<https://ejy.fi/> järjestävät Rahoitusinfo 2.0 -tapahtuman verkossa. Infossa esitellään kolme eri tapaa, joilla yhdistykset voivat varoja itse kerätä: oma aktiivinen rahankeräys, sponsorointi ja palvelumyynti.
Aika: 10.2.2021 klo 16.30-18
Paikka: Verkkoinfo

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: https://jarjestohautomo.fi/maksuttomat-jarjestokoulutukset/rahoitusinfo-2-0/

Tervetuloa oppimaan lisää järjestötoiminnan rahoittamisesta!

JOHANNA LUUKKONEN
Järjestöasiantuntija | NGO Adviser
+358 44 768 9243
Suomen Pakolaisapu | Finnish Refugee Council
Elimäenkatu 15 | 00510 HELSINKI
www.pakolaisapu.fi<http://www.pakolaisapu.fi/>
www.jarjestohautomo.fi<http://www.jarjestohautomo.fi/>

Haluatko tiedon Järjestöhautomon tulevista tapahtumista ja palveluista suoraan sähköpostiisi? Tilaa uutiskirjeemme tästä<http://eepurl.com/gNFcEL>!