[kehitysmaaliike-l] Kepan puheenjohtajavalinta

tove.selin at siemenpuu.org tove.selin at siemenpuu.org
Ke Syys 19 09:05:40 EEST 2007

Tervehdys

Vietnam-seura yhtyy Maaimankauppaliiton lausontoon pienten järjestöjen vaikutusvallan lisäämisestä. Etenkin nyt kun Kepa on avaamassa uudenlaista toimintaa Mekongin alueelle Aasiassa, olisi tärkeää huomioida lukuisten pienten järjestöjen kymmenien vuosien kokemus alueella. Ja olisi tärkeää turavata Mekongin alueen osaalminen hallituksessa, siksipä:

Vietnam-seura kannattaa Jaana Airaksisen valintaa puheenjohtajaksi ja aikoo esittää seuran nykyistä puheenjohtajaa Minna Hakkaraista kepan hallituksen jäseneksi.

Terveisin

Tove Selin
Vietnam-seura ry
www.vietnamnseura.org