[kehitysmaaliike-l] Kepan puheenjohtajavalinta

sysikas at kaapeli.fi sysikas at kaapeli.fi
Ti Syys 18 16:46:22 EEST 2007

                 Moi kaikki,

Vaikka itse olen kansalaisjšrjestŲaktiivi enkš puoluetoimija, olen sitš mieltš
ettš KEPA:n johtoon tarvitaan joku Heidin kaltainen eeettis-poliittisesti tarpeeksi johdonmukainen, haastamaan kykenevš
poliitikko. KEPA:n arkityŲ tapahtuu toimistossa ja kentillš ja sitš tukemaan
tarvitaan puheenjohtajan poliittista vaikutusvaltaa ja osaamista.

Esitetyt ehdokkaat ovat hyviš, mutta he eivšt oikein istu yllš mainittuun ajatukseen.

                          Kalle Sysikaski